Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, maart 12, 2015

Throwback Thursday: Kleine jongens worden groot

Kleine jongens worden groot, zeggen ze wel eens. Helaas worden ze veel sneller groot dan ik als trotse tante soms zou willen. De oudste is alweer 9 en de jongste alweer 6 (nog een paar maandjes, dan is hij 7). Een heerlijk stel, dat zijn ze wel. Daarom vandaag eens een TBT (ThrowBack Thursday) van tante foto's met mijn allerliefste neefjes. Links Kleine Henk met mij in het Dolfinarium, een van mijn lievelingsfoto's uit 2007. En rechts met Thomas in het Spaanse zwembad, ook een van mijn lievelingsfoto's uit 2010.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown