Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, maart 02, 2015

Foto van de Maand Februari 2015

Welkom op deze wisselvallige dag in maart. Ik denk dat de maand (nog geen twee dagen oud) zijn naam maar vast eer aan doet; maart roert inderdaad zijn staart. Nu was februari ook redelijk wisselvallig. Zo liep ik bijvoorbeeld in Dierenrijk nog in de mist, twee dagen later in Burgers’ Zoo liep ik in de stromende regen. En dat terwijl de dagen ertussenin zo mooi waren geweest. Wispelturig weer of niet. Het was weer een heerlijke maand, zowel voor werk als voor privé. En de foto’s die deze maand beschrijven laten dat ook zeker zien.

1 februari: De strijd gaat beginnen, want Tante Berry & Henk zijn binnen!


3 februari: Een van de epische gevechten van de dinsdagavond


5 februari: Baldadige hondjes in de poedersneeuw


8 februari: Tijgertje als tafelheer in DierenPark Amersfoort


10 februari: Op me lieffies passen


17 februari: Hieperderpiep Hoera! Me Sammie is 3 jaar!


18 februari: Wasbeer in Dierenrijk


Traditioneel Haring Happen
in Dierenrijk


20 februari: De Bush bij schemering in Burgers’ Zoo


Bijzondere combinatie:
China Light in Burgers’ Zoo


23 februari: Lekker ding als hij wordt geborsteld


26 februari: tweedaags oud zwartkoplammetje in DierenPark Amersfoort

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown