Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, maart 03, 2015

5 dagen 5 hotties

Zo nu en dan word ik uitgedaagd om op Facebook een foto challenge te doen. Deze vind ik vaak wel leuk, zoals de 5 dagen 5 dingen posten waar je blij van wordt of de zwart-wit challenge. Dit keer luidde de uitdaging: plaats 5 dagen 5 hotties. Nou, dat was aan de ene kant wel makkelijk en aan de andere kant best wel lastig. Dit zijn mijn 5 hotties geworden (met mijn begeleidende commentaar van Facebook):

Ik ben uitgedaagd door Tania om 5 dagen lang 5 hotties te plaatsen. Nou daar gaan we dan hoor, dag 1: Hugh Jackman


5 dagen 5 hotties, vandaag Adam Levine de leadzanger van Maroon 5. Deze foto maakte ik vorig jaar tijdens het concert in de Ziggo Dome


En vandaag dag 3 van 5 dagen 5 hotties (dit is vast ook geen verrassing): Nathan Fillion!


Dag 4 van 5 dagen 5 hotties en ja... ik denk voor de meesten weer geen verrassing - toch :) *drumroffel* Mr. Robert Downey Jr


Laatste dagje van 5 dagen 5 hotties en boy wat is die lastig. Want wordt het Chris Evans, Chris Hemsworth, Chris Pike (jee wat een boel Chrissen eigenlijk), of Chris Pratt... Nee toch niet. En hoewel ik Clark Gregg en Tom Hiddleston ook heel leuk vind zijn ook zij het niet geworden. Ik weet niet of dit een verrassing is, maar mijn 5de hottie is Stephen Amell geworden. Maar pfoe... dat was een lastige keuze. Nogmaals dank Tania voor de leuke uitdaging :D


Pfoe, ik hoop dat mijn weblog zoveel knapperds aan kan in een blogpost :D Op naar de volgende challenge?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown