Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, maart 25, 2015

Earth Hour update

O jee... de week is al half voorbij en zaterdag komt dus dichterbij. Er borrelt al van alles door mijn hoofd voor het verhaal dat ik ga schrijven. Bij het wnf is mijn uitdaging ook niet onopgemerkt voorbij gegaan (voornamelijk ook door mijn eigen tweets). Dus we gaan er nog steeds voor.

Om een beetje voldoende licht te hebben: ik heb kaarsen erbij gekocht. Dus met deze 6 watt (en nog wat waxinelichtjes zo links en rechts op tafel) moet ik al een heel eind komen.

Goh... vind het best wel spannend :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown