Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, november 29, 2005

Afscheid van een verdediger

Ongeloof.
Kippenvel.
Verdriet.

Net bereikte mij het bericht via mijn vader dat FC Utrecht verdediger en publiekslieveling David Di Tomasso vannacht is overleden. Op de website van de Telegraaf staat vermoedelijk door een harstilstand, maar om 14.30 is er nog een officiële persconferentie.

Mijn hart en gedachten gaan uit naar zijn vrouw en kindje. Ik ben bang dat ik precies weet hoe zij moet zijn geschrokken vanmorgen...

© FC Utrecht

Dear madame Di Tomasso, my thoughts and love go out to you, and your baby. Everyone will remember and love David for the soccerplayer he is and was. I hope you can find some comfort in the support and love of the FC Utrecht supporters, friends, the team and ofcourse your family. And that you can find some comfort in simple words as these. Love, Berry, vak R.

Wil je ook je condoleance over brengen? Dat kan hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown