Vorige week was een heerlijke week qua weer. Echt een voorproefje op het voorjaar. Omdat onze Ploon haar abonnement nodig moest verlengen, besloot ik afgelopen donderdag 12 maart haar mee te nemen voor een verrassingsdagje naar DierenPark Amersfoort. Doordeweeks is het namelijk altijd veel rustiger bij de Gastenservice, maar ook in het park was het volop genieten van ruimte, stilte en de dieren. Of zoals Ploon zei: ‘Het lijkt wel een feestdag.’ Na een rondje wandelen met de hondjes (want Sammie en Tickels waren er ook bij), zwijmelen bij de zwartkoplammetjes (afgelopen donderdag waren het er namelijk al twee!), genieten van een heerlijk vers belegd broodje met een bakkie en uiteraard van de tijgertjes, gingen we alweer naar huis. Maar het was gewoon een heerlijk relaxte morgen, met mooie plaatjes.

28 maart is het weer zover. Dan is het
Kleine jongens worden groot, zeggen ze wel eens. Helaas worden ze veel sneller groot dan ik als trotse tante soms zou willen. De oudste is alweer 9 en de jongste alweer 6 (nog een paar maandjes, dan is hij 7). Een heerlijk stel, dat zijn ze wel. Daarom vandaag eens een TBT (ThrowBack Thursday) van tante foto's met mijn allerliefste neefjes. Links Kleine Henk met mij in het Dolfinarium, een van mijn lievelingsfoto's uit 2007. En rechts met Thomas in het Spaanse zwembad, ook een van mijn lievelingsfoto's uit 2010.







Welkom op deze wisselvallige dag in maart. Ik denk dat de maand (nog geen twee dagen oud) zijn naam maar vast eer aan doet; maart roert inderdaad zijn staart. Nu was februari ook redelijk wisselvallig. Zo liep ik bijvoorbeeld in Dierenrijk nog in de mist, twee dagen later in Burgers’ Zoo liep ik in de stromende regen. En dat terwijl de dagen ertussenin zo mooi waren geweest. Wispelturig weer of niet. Het was weer een heerlijke maand, zowel voor werk als voor privé. En de foto’s die deze maand beschrijven laten dat ook zeker zien.










