Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, oktober 09, 2014

Throwback Thursday: Kleine Henk & Tante Berry

17 juni 2009 was een mooie dag. Het zonnetje scheen. De vogeltjes floten. En het was de dag dat mijn broer en mijn schoonzus gingen trouwen. Als ceremoniemeester had ik veel te regelen. Geheimpjes hier en daar - waarvoor ik soms mijn tong moest afbijten. Maar genoeg tijd om ook intens te genieten. Papa maakte deze foto van mij en kleine Henk (och, hij was toen nog echt klein). Tante moest namelijk eventjes knuffen met haar kleine knappe kerel. Die het allemaal ook maar wat spannend vond. Want hij had een grote taak: hij mocht de ringen aan papa en mama geven.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown