Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, oktober 23, 2014

Throwback Thursday: Dance SoulBlues

21 oktober 2006. De dag dat ik voor het eerst mijn eigen boek in handen kon houden. De dag dat een droom van me uitkwam. De dag waar ik jaren voor geschreven had. De boekpresentatie bij Bruna hier op Overvecht was superleuk, vooral ook door het praatje van Pim (de bedrijfsleider). Hij had de boekpresentatie aardig aangekondigd in de winkel en overal waar ik keek zag ik mijn Dance - SoulBlues staan. MIJN! De bos bloemen kreeg ik van mijn trotse papa die maar al te goed het dubbele gevoel van de dag begreep. Ik ben overigens nog steeds bezig met deel 2 en met de Engelse vertaling van deel 1, maar het gaat helaas niet zo snel als ik zou willen. Maar deze foto... dat smaakt zeker weten naar meer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown