Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, juli 01, 2014

Foto van de Maand

Zaterdag schreef ik nog 'Waar is juni gebleven?'. Geen gekke vraag als je de opsomming ziet die ik eronder heb gezet. Dolfinarium, Ouwehands, Dierenpark Amersfoort, lekker naar buiten in het mooie weer, optredens... Vandaag is het 1 juli en is juni echt voorbij. Daarom gaan we juni maar eens even over doen in foto's. Want die heb ik uiteraard weer genoeg gemaakt. Juni mag dan een drukke maand zijn geweest, het was ook een hele leuke maand vol leuke opdrachten, leuke uitjes en vooral leuke foto's. En die heb ik verzameld in het Foto van de Maand overzicht van Juni, want tja... zoveel leuke dingen leveren ook zoveel leuke foto's op.

2 juni wachten op een steen


3 juni: paws


7 juni: zon & Koekie


8 juni: lekker saampjes buiten relaxen


9 juni: Pinksteren in DierenPark Amersfoort - deze gier heeft iets in zijn binnenzak zitten


10 juni: De Dom... altijd een mooi plaatje in de avondzon


11 juni: Filmmuziekavond op het UCK


13 juni: Sammie knuffelt mijn Bassie-knuffel... ♥


13 juni: Up close & personal in het Dolfinarium


15 juni: Vaderdag in DierenPark Amersfoort, ook voor papa Brooklyn en dochter Maxi


21 juni: weergaloos Sir Tom Jones


22 juni: relaxen in Ouwehands Dierenpark


23 juni: collega...


29 juni: optreden op het UCK Pop & Jazzfestival

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown