Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, juni 10, 2013

Genieten van de zomerzon

Zo, de eerste week van juni is weer zo goed als voorbij. Wat was het heerlijk genieten van de zon, de verjaardag van Thomas, de slotavond van Henk zijn avondvierdaagse, de dierentuin (ik reken vorige week zondag ook nog even mee) en natuurlijk de tuin. Want de achtertuin staat echt in bloei!

Mijn week bestond uit: 2 juni een dagje met papa en Ploon naar Dierenpark Amersfoort, ondanks dat het beredruk was (we moesten bovenop de berg parkeren), toch gewoon overal op ons gemak kunnen kijken. 3 juni met Ploon naar de oogarts. Hoewel het uiteindelijke consult maar kort was, duurde het erg lang voordat alles geregeld was door het nieuwe computersysteem. Al met al Ploon weer met vlag en wimpel geslaagd, over een half jaartje weer terugkomen voor controle. Daarna zijn we lekker met Sammie en Henk de stad in geweest om cadeautjes voor Thomas te kopen. O - en ook gewoon nog gewerkt!

Dinsdag was het weer schrijven geblazen. Lekker koffiepauzes gehouden in het zonnetje, saxofoon geoefend want ik had 's avonds les. Woensdag na twee weken weer heerlijk gesport.Kon merken dat ik even niets gedaan had, maar vond het wel weer heel lekker. Daarna snel door naar huis om een paar teksten en een blog eruit te rammen, zodat ik om half 4 met Sam en Ploon naar Thomas kon om de kleine zijn verjaardag te vieren. Ik heb zelden zo een ontzettend jarig jongetje gezien. Echt genieten!

Donderdag ging Esmeralda de berg Alpe D'Huez op voor KWF. Niet fietsend, maar lopend. En hoewel ik er fystiek niet bij kon zijn, ben ik er wel de hele dag in mijn hoofd mee bezig geweest. Ik was zo blij dat ze belde dat ze boven was gekomen! Heerlijk gewoon. De rest van de dag heerlijk kunnen schrijven na 's morgens even snel een inhuldigingsavondsnoepje gehaald te hebben voor kleine Henk zijn slotavond van de avondvierdaagse. Na zelf een eindje gelopen te hebben was het lang wachten tot onze kleine grote vent met zijn papa voorbij kwam, maar het was echt super genieten.

Vrijdag had ik een dagje vrij van allerlei activiteiten en kon ik even flink doorschrijven. Had een mooie opdracht aangenomen over autoverhuur in verschillende plaatsen van Nederland (en Gran Canaria) en dat moest voor zondag af zijn. Dus ook zaterdagochtend nog even de laatste teksten eruit geramd en daarna naar Henk voor het Witte Vrouwen Wijkfeest. Altijd supergezellig. En heb nog een van mijn boeken op de kraam verkocht aan een meneer die ontzettend leuke dichtbundeltjes maakt - waar ik er weer een van heb gekocht. Leuk toch! Vervolgens thuis op de bank geploft...

En dan vandaag. Na het traditionele bakkie koffie bij Ploon op de zondagochtend thuis aan de slag gegaan en Sammie lekker geknipt. Papa ging wat dingen doen in de tuin en voor je het weet loop je met de kleine klikootjes naar de glas- en papierbak. Opgeruimd staat netjes niet waar. Zo en dan nu op naar volgende week... er staat weer genoeg op de agenda :D

De eerste week van juni ziet er in foto's zo uit.




(vanaf links naar rechts: 2 juni baby ringstaartmaki - 4 juni genieten in de tuin - 5 juni Thomas 5 jaar! - 6 juni Sammie's nieuwe hangplek - 6 juni slotavond A4D - 9 juni Sammie's nieuwe kapsel)

Zeker weten dat hiervan wat foto's in de Foto van de Maand terecht gaan komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown