Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, juni 21, 2013

Tijd vliegt...

...en niet alleen als je de wekker door de kamer gooit.

Ik was van plan om iedere week een stukje over die afgelopen week te schrijven deze maand, maar we zijn na de vorige keer al gewoon twee weken verder! Op zich niet erg hoor, maar soms wil je gewoon even wat langer stil staan bij een leuk moment. Gelukkig hou ik ervan om veel - eigenlijk soms iets te veel - foto's te maken, dus wanneer de maand voorbij is heb ik weer heel wat uit te zoeken :D Vooral omdat er best wel wat bijzondere dingen zij gebeurd de laatste tijd. Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown