Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, juni 18, 2013

Slaapkoppies

Afgelopen zondag was het Vaderdag. Mijn papa, broer en neefjes hebben deze dag ingeluid met Vadernacht: overnachten in het Amersfoortse DinoBos. Dus gewapend met tent, zaklantaarns en slaapzakken gingen ze zaterdagmiddag naar de dierentuin toe. Wij (mijn schoonzusje, ik, de hondjes en Ploon) mochten de volgende dag aanschuiven aan het ontbijt. Dat betekende dus vroeg op. HEEL VROEG OP! We moesten daar om half 8 zijn, dus om 7 uur weg, dus om 6 uur op - zo ongeveer. En daarom had ik mijn wekkertje al gezet om kwart voor 6. Maar ja... als je weet dat je vroeg op moet heb je niet altijd een even goede nachtrust. Ik niet tenminste, want dan ga ik altijd op de wekker liggen slapen. Gelukkig was ik niet de enige die in de ochtend nog niet helemaal wakker was...


Cheetah Tyke - Ouwe Mike

Slapende Zimon - Soezende Johnny

Vadernacht verder was geweldig geweest en Vaderdag zelf was ook heel gezellig en leuk. Enne... een paar koppen koffie doen ook wonderen hoor. :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown