Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, juni 02, 2013

Foto van de Maand

Gut gut wat was het koud in mei. Toch hebben we heel mooie daagjes gehad, maar die waren qua zonuren wellicht op één hand te tellen. Nee, de dagen werden vooral opgefleurd door heel veel leuke dingen. Afgelopen mei was voor Writing Berries een topmaand. Zo werd ik voor mijn professionele weblog uitgenodigd voor de VIP Première van AquaBella in het Dolfinarium, mocht ik koffie komen proeven bij Douwe Egberts en was ik aanwezig bij de verjaardag van Dierenpark Amersfoort. Maar ook ben ik lekker met Ploon in de Efteling geweest (we noemen dat sinds vandaag een ploonreisje in plaats van schoolreisje) en heb ik nog veel meer dingen gedaan. Gelukkig hebben we de vele foto's nog.

4 mei: Utrechtse trots, de Domtoren


10 mei: Joe Cocker in de HMH - puur genieten!


15 mei: VIP Première AquaBella en officiële heropening van DolfijndoMijn


22 mei: 65ste verjaardag in Dierenpark Amersfoort - gevaarlijk gekke bek


23 mei: De Efteling - pannenkoeken met Koekie in Polle's Keuken


24 mei: Sammie in de tuin


24 mei: Afscheid van mijn Keevie


30 mei: Sammie de hondenwokkel


31 mei: Eindelijk zon - SMILE!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown