Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, januari 21, 2006

Zwemmen

Ik ben gisteren eindelijk begonnen aan mijn voornemen van dit jaar: weer lekker gaan zwemmen. En lekker was het zeker! En vermoeiend. Maar wat wil je ook als je iets van twee jaar niet gezwommen hebt!

Ik vind het altijd lekker om gewoon heen en weer te zwemmen. Baantjes trekken dus. Verstand op nul en tellen maar! Aangezien ik weer helemaal moet beginnen met opbouwen, wilde ik minimaal het minimum aantal baantjes trekken. Dertig dus. De eerste helft viel hartstikke mee. De tien erna waren wat zwaarder. En na de laatste vijf moest ik echt stoppen!

Daarna heb ik even lekker relaxed een kopje Wiener Melange-koffie gedronken op het zwembadterras.

Volgende week ga ik weer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown