Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, januari 27, 2006


Poedersneeuw

Ik kwam aan vandaag in Amersfoort, omdat daar de opmaakstudio is, en kwam erachter dat het lichtjes sneeuwde.

Een dun poederlaagje poedersneeuw bedekte hier de stoepen, velden en bomen.

En waarschijnlijk ook straks Keevie...

Voor mij mag het nog wel eventjes doorsneeuwen. Zolang het maar niet gaat ijzelen, daar heb ik een hekel aan.

Ach, we zien het wel. Ondertussen is het erg mooi buiten. En wordt de wereld bedekt onder een dun laagje poedersuikerige poedersneeuw...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown