Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, januari 13, 2006

Taxi met chauffeur

Zo zou je mijn ritje naar het werk ook kunnen noemen. Maar ik noem het liever papa beer die zijn coegie naar haar werk bracht, omdat hij een dagje vrij had en Keevie nog steeds bij W. uithangt...

Lekker hoor, om af en toe eens weggebracht te worden en dan ook weer na je werk te worden opgehaald. Daarna zijn we even lekker saampjes boodschappen wezen doen en rustig samen gegeten. En vervolgens een film gekeken. Michel Vaillant. Het was een leuke race film, maar ik ben toch blij dat we het wat rustiger aan hebben gedaan op de weg. ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown