Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, januari 10, 2006

Oppassen

Gistermiddag heb ik voor de eerste keer helemaal zelf op mijn kleine neefje gepast. Nou ja... met een beetje hulp van zijn mamma natuurlijk. Wanneer zij namelijk weer gaat werken - eind van deze maand geloof ik - en mijn broer op maandag les geeft, mag ik op mijn kleine Henkje passen. Jippie!

Gisteren gingen we even oefenen. Van het weekend had ik al een luier verschoond, dus dat ging gisteren al beter. En ik heb hem een flesje gegeven. Hoewel kleine Henk het maar vreemd vond te lijken dat ik wel een meisje ben, maar niet zelf voor de melk kon zorgen, was hij erg gelukkig met zijn flesje. Een dikke boer later was hij helemaal blij en tevreden. Pfieuw.

Volgens mij was ik wel voor mijn oppas-bewijs geslaagd.
Binnenkort mag ik het dus helemaal alleen doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown