Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, januari 29, 2006

Wilt u dat nog 1 keer herhalen?

Een tijdje terug kreeg ik een Powerpointgrapje in mijn mailbox van pappie. Het gaat om een telefoongesprek tussen trainers Louis van Gaal en Danny Blind. Louis belt naar Danny met de vraag of hij Arveladze aan de lijn kan krijgen, waarop Danny antwoordt: 'Nee, die werkt hier niet meer.' Het is gebaseerd op de Staatloterij-reclame waar die meneer naar zijn oude werk belt en naar zichzelf vraagt. Op het antwoord dringt hij aan bij zijn gesprekspartner met: 'Ach, wilt u dat nog één keer herhalen?' Zo ook in het Powerpointgrapje. Tot ongenoegen van Danny Blind.

'Ach,' zo vroeg ik net de presentator van Talpa's De Wedstrijden, 'zou u dat nog een keer willen herhalen?'

Want met 4 tegen 1 winnen van de ploeg uit Amsterdam ín de ArenA, dat is natuurlijk een hele gave, superprestatie! Goed gedaan jongens! We staan weer op plekkie 4 van de competitie. En winnen van de Amsterdammers... ach, dat voelt altijd goed.

Wilt u dat nog 1 keer herhalen?
Natuurlijk: Ajax - FC Utrecht eindigde ín de ArenA vandaag in 1-4.

Aaah...lekker!



Forza!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown