Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, februari 20, 2011

Flying Brother

Hoewel ik al vanaf vrijdagavond loop/zit te koukleumen (vrijdagavond in de Galgenwaard, zaterdag de hele dag in het Dolfinarium en alle tijden tussendoor wandelend met mijn kleine rakker) ging ik vandaag toch ook weer op pad in de kou. Want het komt niet vaak voor dat ik een vrije zondag heb en dan naar een tenniswedstrijd van mijn grote broer kan gaan kijken.

Ik was bang dat ik te laat zou zijn voor de match van 1 uur, maar toen ik om half 2 aan kwam sloffen was hij nog met zijn dubbelmaatje aan het inslaan. Ik had dus tijd om met mijn bakkie koffie mezelf te installeren bovenop een picknicktafel die strategisch aan de balustrade van het balkon van het clubhuis was geplaatst. Daar kon ik door het kippengaas heenkijken naar de wedstrijd die dus schuin onder mij afspeelde.

Nou... ik heb genoten! De hele wedstrijd was de koude wind meer dan waard. Er werd supergoed getennist (mijn broer is een beest aan het net) en er waren rally's bij die Roger Federer waardig waren. De tegenpartij (een damesdubbel) dacht de zwakke plek van het team te hebben gevonden door de partner van mijn broer zo cross mogelijk de baan uit te drijven, omdat ze te bang waren dat mijn broer aan het net een scherpe uithaal zou doen. En daarbij vloog hij letterlijk voorbij! En als die ene glimlach dan op zijn gezicht komt, weet je dat de winst nabij is! Uiteindelijk wonnen ze dan ook met 6-4 6-4!



En wat deed zussielief tijdens deze wedstrijd? Die hield een wedstrijd verslagje bij op Twitter en Facebook...!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown