Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, februari 19, 2011

Koud, maar mooi & gezellig

Eindelijk: na maaaaaanden wachten opende het Dolfinarium vandaag dan eindelijk haar deuren weer. Na ja, maanden wachten is wat overdreven aangezien eind oktober de deuren werden gesloten om vervolgens met de Dolfijne SintShow en de Winteropening tijdens de Kerstvakantie weer een paar keer open te gaan. Maar toch, als je in december voor het laatst geweest bent, kan dat eerste weekend niet snel genoeg komen!

Vandaag was het dus zover: het seizoen is begonnen. En zoals ik ook de allerlaatste dag altijd het Dolfi bezoek, ben ik er ook altijd de allereerste dag. En ja... uiteraard weer teveel foto's gemaakt - na ja... je kunt eigenlijk nooit teveel foto's maken vind ik - en een paar echt mooie geschoten. Dat wordt aan het einde van de maand lastig kiezen welke foto, foto van de maand gaat worden...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown