Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, oktober 29, 2012

Dag Dolfijntjes... tot volgend jaar

28 oktober, de laatste dag van het seizoen dat het Dolfinarium is geopend dit jaar. Normaal voelt het niet zo definitief, want dan gaat het Dolfi weer open met Sinterklaas en daarna met de Kerstvakantie om vervolgens ook de voorjaarsvakantie mee te pakken voordat het weer definitief open gaat in april. Maar nee... nu sluit het definitief. En dat is voor een Dolfinarium liefhebber als ik een raar gevoel. Want nu moet ik mijn Dolfijne vriendjes echt een half jaar missen...

Ondanks dat gevoel was het echt een dag om heerlijk van te genieten. Hoewel koud, scheen de zon en hebben we enorm genoten. Ook van de laatste Droomwens show. Dag Dolfinarium... tot volgend jaar!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown