Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, januari 15, 2006

Marathon Script

Het moest er dit workshopjaar een keer van komen, de achtste en laatste bijeenkomst van mijn zesde jaar bij Script+ was gisteren aangebroken. Dit keer niet in het gebouw tegenover het kantoor van Moskowicz, maar bij M. thuis, een van de cursisten.

We gingen voor een marathon-bijeenkomst. Iedereen mocht een stuk inzenden - dat betekende tien inzendingen variërend in lengte - en dat werd dus besproken.

En zoals altijd ging dat weer met veel suggesties voor verbetering en voor plotontwikkeling, gepaard met veel moeilijke vragen waar je soms nog niet eens over had nagedacht.

Kortom: een hele nuttige bijeenkomst. En de gastvrijheid was natuurlijk ook heel aangenaam. In plaats van op vermoeiende houten stoeltjes te zitten, hadden we nu een bank. Koffie en thee genoeg en natuurlijk koekjes. Erg gezellig.

En dat was het voorlopig even. De volgende workshops beginnen weer - als het goed is - in september. En ik denk dat ik dan wel weer de draad oppik. Het is erg goed om dit namelijk te doen. Al was het maar omdat ik mij altijd wat bevoorrecht voel om de teksten van anderen te mogen lezen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown