Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, januari 23, 2006

Keevie & Ik

Gelukkig...


Keevie is weer terug. Vandaag mocht ik hem ophalen.
De dynamo-problemen zijn weer opgelost. Niet met koolstofborsteltjes, maar met een hele nieuwe dynamo.

Keevs vierde dynamo.

Ach, ik ben blij dat hij weer de oude is. Morgen mag hij nog een dagje warm worden in de garage, want ik werk thuis en ga 's middags even bij een klant langs in Rotterdam en dan... dan ga ik woensdag weer met hem rondrijden.

Ik hoop dat we nu even probleemvrij blijven tot aan de APK. Maar dat zien we wel weer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown