Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, januari 17, 2006

Een houten Klaas...

...is ook een Klaas. Zou mamma hebben gezegd, als ze mij had zien strompelen vandaag.

Jawel, mijn rug zit zo vast als een plank, vanaf mijn nek tot aan mijn rechterbil. Als ik mijn been optrek, voel ik dat tot achter mijn rechteroor. Zalig.

Het zal wel weer overgaan hoor, daar niet van. Eventjes proberen alles zo veel mogelijk te draaien en te strekken. En vooral het gekraak en geknars negeren wat ik steeds hoor wanneer ik de trap oploop.

Dat is toch eigenlijk wel raar, dat je dat alleen hoort trap op. Trap af schijn je niet zo te kraken...

Afijn, ik ben vandaag Houten Klaas... of Katrijn. Dat is mij om het even.
Zolang er maar geen kinderen heel hard 'Achter je!' gaan roepen, vind ik het best.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown