Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, januari 02, 2006

Clixen bij Simhenk

Op woensdag 28 december 2005 kwam het Heroclix clubje bijelkaar bij Simhenk thuis, oftewel mijn broer. We speelden twee verschillende potjes: een team van 100 punten op een 2D map en een team van 500 punten, samengesteld aan de hand van een bestaande comic op mijn broers 3D map.

Hier volgt een foto impressie:


Het spel is nog niet begonnen, maar een paar Sentinals en Galactus zijn vast in een gearrangeerd gevecht met het Maximum Carnage team van mij.


De Black Cat zit geheel niet in het nauw, vanaf het dak van een flat kan ze deze reus makkelijk aan!


Na het 100 punten potje wordt er nog druk nagekaart over de teams en de strategie.


Op de 3D map wordt zwaar nagedacht over de strategie en of figuurtjes elkaar wel kunnen zien. Heroclix kan soms een heel erg serieuze zaak zijn.


Thing, Invisible Woman en Rogue zijn het niet geheel met elkaar eens zo te zien. In de straten wordt in ieder geval hard gevochten voor de overwinning.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown