Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, april 09, 2004

Spookjes

Zinnetjes

Er spoken zinnetjes door mijn hoofd
Regeltjes van liedjes
Stukjes melodietjes
Vrolijke, maar ook met verdrietjes

Er spoken zinnetjes door mijn hoofd
Je kan ze haken
Tot een groot laken
Zolang ze maar mijn hart raken

Er spoken zinnetjes door mijn hoofd
Bekende en onbekende stemmen
Soms zijn ze niet te remmen
Maar wel een beetje te temmen

Er spoken zinnetjes door mijn hoofd
Ik vind ze mooi en zacht
Vooral als die ene lacht
Die heeft mij compleet in de macht

Er spoken zinnetjes door mijn hoofd
Laat ze maar lekker spoken
In mysterieus gekleurde roken
Zolang ze niet gaan stoken

Er spoken zinnetjes door mijn hoofd
Regeltjes van liedjes
Stukje melodietjes
En weg gaan mijn verdrietjes

So darling, darling stand, by me, ooo stand, by me, o won't you stand now, stand by me, stand by me...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown