Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, april 13, 2004

Kef Kef Kef

Wekkertje

Ik heb een klein wekkertje, dat standaard tussen half zes en zes uur afloopt. Het is klein, bruin met zwart, harig en loopt op vier pootjes... juist... kleine Benji. Blind als hij is, klokkijken kan hij als de beste. En zijn horlogetje een uurtje vooruit zetten is er niet bij.
Om beurten (wie hem maar hoort) gaat er dan iemand naar beneden om de kleine te laten plassen in de tuin (doe je dat niet, heb je gegarandeerd een natte sok!), hem een wieltje (hondenkoekje) te geven en vervolgens af te wachten wat het kleine meneertje gaat doen: slapen, brokjes eten, drinken, nog meer plassen? Het geeft niets hoor, want het is een lief hondje, tikkie eigenwijs, maar ach, daar is het een terriër voor. Omdat hij zo blind is, is hij soms een beetje in paniek, omdat hij denkt dat hij helemaal alleen is. Eigenlijk staat hij je gewoon te roepen. Zo van: 'Vrouwtje! Waar ben je!' Nou, gewoon hier en dan blijf ik maar bij hem zitten, want anders ga ik in bed liggen luisteren of hij mij niet nog nodig heeft. En daarom was ik zondag en vanmorgen tussen half en kwart voor zes al beneden.

Wist je trouwens dat om die tijd het Internet wel lekker snel is?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown