Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, april 28, 2004

Home Sweet Home

Blues Brothers

Ein-de-lijk! Gisteravond bij saxofoonles de bladmuziek van de twee Blues Brothers nummers gekregen! We gingen er direct eentje spelen (Sweet Home Chicago) en dat ging meteen van een leien dakje... Het swingde direct de pan uit. En weet je wat wel handig is? Ik ken de tekst uit mijn hoofd, dus kon ik het af een toe een stukje meezingen.

Jammer genoeg kun je niet zingen en blazen tegelijk... Maar dit is wel de tekst:


Sweet Home Chicago

Come on, baby don't you wanna go
Come on, baby don't you wanna go
Back to that same old place
Sweet home Chicago

Come on, baby don't you wanna go
Hidehey, baby don't you wanna go
Back to that same old place
Oh sweet home Chicago

Well, one and one is two
Six and two is eight
Come on baby don't ya make me late
Hidehey, baby don't you wanna go
Back to that same old place
Sweet home Chicago

Come on, baby don't you wanna go
Come on, baby don't you wanna go
Back to that same old place
Sweet home Chicago

Six and three is nine
Nine and nine is eighteen
Look there brother baby and see what I've seen
Hidehey, baby don't you wanna go
Back to that same old place
Sweet home Chicago

Oh come on, baby don't you wanna go
Come on, baby don't you wanna go
Back to that same old place
Sweet home Chicago

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown