Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, april 19, 2004

Bella Verona

New kid in town

Altijd al meer willen weten over Verona, Italië? Ik wel, gelukkig heb ik een neef met een liefde voor deze stad. Hij heeft er namelijk een tijdje gewoond voor zijn studie en houdt gewoonweg van Italië.

Logisch toch dat hij deze, en meer dingen, met anderen wil delen. In Verona is hij geen new kid in town meer, maar in weblogland wel. Op Bella Verona kun je allerlei interessante dingen over Verona en Italië te weten komen... en ook alle andere dingen die hij meemaakt. Ik surf in ieder geval regelmatig bij hem langs. Jij ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown