Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, april 01, 2004

Standaard

Afgewezen...

Helaas past het door u aangeboden manuscript niet in ons fonds. Hartelijk dank voor het door u in ons gestelde vertrouwen. Met vriendelijke groet, ...

Hoe standaard wil je de standaard afwijsbrief hebben? Meer kon er vandaag niet af toen mijn manuscript terugkwam van één van de uitgeefkandidaten. En, ook al klinkt het arrogant, het is hun verlies.

Ik weet namelijk dat SoulBlues (oops... ik heb de titel onthuld en nog wel in kleur...) een goed verhaal is. En dat is het belangrijkste. Die uitgever komt dan heus wel.

En misschien dan ook nog wel die tvfilm of serie *knipoog*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown