Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, april 30, 2004

Keevie & Ik

Kleur bekennen

Keevie is helaas nog niet terug van de beautysalon, want de juiste teint is nog bereikt. Keevie krijgt namelijk nieuwe kappen vóór en die moeten nog gespoten worden. De garageman zei dat het misschien lastig zou worden om de juiste kleur te mengen, omdat Keevies metallic groen geen reguliere kleur is, met een regulier kleurnummer, terug te vinden op de kleurenkaarten. Dat is een klein tikkie lastig dus...

Maar met het kapje van de benzinedop moest het gaan lukken bij de spuiter. Althans... dat dachten we: de spuiter had de kleur wel benaderd, maar niet goed genoeg. Dus vertelde de garageman door de telefoon aan mij: 'Ik durf dit er niet zo op te zetten, dan gaat er namelijk iemand heel hard gillen!' Ik dus!

Nu is het benzinekapje van Keevie op reis naar een grote verffabriek waar ze de kleur gaan analyseren met de computer. Zegt de garageman: 'Als ze mij nu ook die kleurnummers geven, weten we direct welke kleur ze moeten maken wanneer de achterkappen gedaan moeten worden!'
Volgens mij kan hij ook nog gedachten lezen.

Dus Keevie logeert nog een paar daagjes bij de beautysalon... toch zal ik blij zijn als ik hem weer terug heb, want toeren met Keevie is leuk om te doen. En ik ben zooooo benieuwd naar zijn nieuwe kappen...


B'Day Countdown