Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, april 11, 2004

Keevie & Ik

Nieuwe mijlpaal

Keevie & Ik hebben een nieuwe mijlpaal behaald.
Gisteren mochten we namelijk de

5000ste

bezoeker verwelkomen!

Iemand die surft via @Home vanuit Venlo... wie o wie zou dat geweest zijn.
Meer gegevens heb ik helaas niet, maar wil degene zich ff bij mij melden... Keevie & Ik zouden dat wel leuk vinden. Dusse: surfer via @Home uit Venlo, stuur me aub een mailtje.

En de rest van de bezoekers is natuurlijk ook meer dan welkom om berichtjes achter te laten in het gastenboek of in het forum wat te schrijven. Ik ben namelijk zeer nieuwsgierig wat jullie van Keevie & Ik vinden. Of kom je juist voor de 'en andere verhalen'? Ik hoop wat van jullie te horen.

Liefs,
Ik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown