Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, april 03, 2004

Gevonden ende...

Gespot

Hoewel niet iedere bezoeker in mijn gastenboek schrijft of een discussietje start in mijn forum... Het is de laatste tijd wel beredruk bij Keevie & Ik. Zo zat ik op mijn nedstat webteller te kijken en via de zoekmachines zijn wij best wel een beetje hot, al zeg ik het zelf.

Meest gebruikte zoekwoorden:
Pascal Bosschaart
Boris Titulaer
Boris
Sofuja
verhalen

Wat helemaal cool is, is dat ik op mijn nedstat webteller kan zien HOE jij op Keevie & Ik's weblog terecht zijn gekomen. En tatatadaaa... naast de google's, weblog startpagina's en messageboards ben ik tegenwoordig ook te vinden via...

*drumroffel*

http://idols-kandidaten.verzamelgids.nl onder het kopje Boris Titulaer.

Ik vind het cool dat we gespot zijn. Betekent natuurlijk wel dat ik nog meer over deze zanger moet gaan schrijven... ;-) En natuurlijk ook over mijn favo voetballer, want dat is waar jij Keevie & Ik ook op vindt.

Blijf ons vinden!

Hoe heb jij ons gevonden? Vertel het op het forum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown