Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, april 12, 2004

Lang?

Weekend

Afgelopen vrijdag zat iedereen op mijn werk te genieten van het lange weekend dat ze voor de boeg hadden.

'Drie dagen!' werd er verheugd geroepen.
'Jahaa... drie dagen,' was dan mijn sobere antwoord.

Ik heb er namelijk niets aan, aan die drie dagen. Mijn weekend bestaat altijd uit drie dagen: zaterdag, zondag én de maandag. Tja, dat heb je als je maar vier daagjes in de week werkt. Het enige verschil met dit weekend is dat deze maandag iedereen die anders werkt bij mij thuis, dus in huis was.
Dus dat is dan een beetje anders, waardoor mijn weekend eigenlijk korter lijkt, want na deze extra zondag moet ik morgen gewoon weer aan het werk.

In ieder geval is dit toch wel weer een aardig weekend geweest.
Zaterdagavond was het een hele leuke, vrolijke Idolsavond, met het thema Party, wat heel goed uit de verf kwam. Met leuke liedjes, dansers en een grappig filmpje. En aangezien ik goed voorspeld had wie er uit ging (Irma, helaas) hoef ik wederom geen koekjes te kopen (hoehoe). Ik verheug mij nu al op het thema van aanstaande zaterdag, Big Band, ben benieuwd wat ze gaan zingen!

Zondag was dan weer een beetje vreemd. Zo zijn alle zondagen een beetje vreemd. Dat zullen ze voorlopig ook wel blijven. Heb trouwens heerlijk geslapen bij de wielerklassieker Parijs-Roubaix. Ik vind het prachtig om die mannen onder het stof over die stroken met kinderhoofdjes te zien trillen, maar mijn oogjes wilden niet openblijven en dus heb ik heerlijk geslapen. Maar ik heb nog wel de finale van de wedstrijd gezien. Da's in ieder geval iets.

En vandaag, maandag, is het dan een extra zondag. Wederom een beetje vreemd, maar mijn neef en zijn vader kwamen op visite en dat maakte de boel meteen gezellig. Lekker gekletst, laten zien hoe je een blogspot aanmaakt (dusse: binnenkort ben je ook online hè, Super Hulky?) en trots de gedownloade liedjes laten horen. Daarna heb ik nog lekker een paar nummers op mijn saxofoon gespeeld, een nieuw wallpapertje gephotoshopt op mijn laptop en een beetje zitten internetten en mailen. Zo was die rare extra zondag toch nog een beetje snel voorbij. Met leuke activiteiten.

Morgenochtend weer naar mijn werk. Het wordt een spannend dagje: Keevie krijgt namelijk nieuwe kappen voor... gespoten en alles... dus ik heb wel last van kriebels in mijn buik. Ben benieuwd hoe mooi hij gaat worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown