Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, april 15, 2004

Keevie & Ik

...maar dan zonder Keevie

Vreemd hoor om stukjes op je website te schrijven, wanneer de website Keevie & Ik heet, maar nu voornamelijk uit het gedeelte 'en andere verhalen' bestaat...

Maar wat is er gebeurd dan?

Niets ernstigs, dat kan ik je verzekeren. Het duo Keevie & Ik is alleen even met vakantie... althans, Ik ben er wel, mijn wederhelft heeft even een beetje rust.

Keevie is namelijk bij de garage, waar er lekker aan hem gesleuteld wordt. Opknapbeurtje voor de motor... stoeltje vastlassen... nieuwe kappen voor...

Jaja, meneertje wordt maar verwend. Maar ik heb niets te klagen, want zodra hij klaar is (helaas niet deze week) gaan Keevie & Ik weer de blits maken natuurlijk. En al dit onderhoud is noodzakelijk wil ik samen met hem blijven touren.

Ook heb ik niets te klagen over het vervangende vervoer: ik mag namelijk de auto van papa lenen. En dat is een hele grote, dieprode, met een mooi grilletje versierde, Chevrolet. Dat is heel wat anders dan een VW Kevertje!

Al zal ik wel blij zijn als Keevie weer terug is...

B'Day Countdown