Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, april 26, 2004

Boris om je nek

Sjaaltjes

Voor de wel Idolsfan die niet naar een liveshow is geweest, is het best bijzonder om aan een supportsjaaltje te komen. Dacht ik.
Totdat de lieve mensen van Rexona en Kruidvat een leuke actie begonnen en ik nu dus wél in het bezit ben van zo'n sjaaltje. Best een leuk ding hoor en nog van goede kwaliteit ook.



In de Utrechtse binnenstad wemelde het trouwens ook van de rode Boris-sjaaltjes en hier en daar ook een roze van Maud. Ze hadden een persconferentie gegeven in de Stadsschouwburg, dus het zal wel lekker druk zijn geweest op het Lucas Bolwerk.
Geweest? Neuh, ik niet. Mij te druk. Ik zie het vanavond wel, op de stadsomroep...

B'Day Countdown