Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, december 04, 2007

SpeculaasKeev

Bakken & Kneden

Vandaag ben ik echt een Coegebakker geweest! Jawel, want ik heb heerlijke SpeculaasKeev gemaakt en twee SinterklaasSpeculaas popjes. Okay... die laatste zien er niet zo mooi uit als ik gehoopt had, maar ze zijn vast heel lekker!

Jawel, ik had vandaag dus het idee om eens op mijn extra vrije dag eens de keuken in te duiken. En als ik de keuken in duik, is dat vaak niet zonder gevolgen! Na afloop is het meestal een ravage en heb ik één of meerdere brandwonden van de oven opgelopen. Maar vandaag ging het anders. Er is met bakken niets mislukt, ik heb mij niet verbrand (dat mag in de krant) en het is (bijna) netjes opgeruimd. Alleen de mengkom staat nog op het aanrecht.

En het hele huis ruikt naar speculaas... hmmmm... Ik kan niet wachten tot morgen! Dan ruikt het ook nog naar marsepein, chocolademelk en schuimpjes...

Maar eerst op het werk lekker een SpeculaasKeev opeten. Gelukkig is mijn eigen Keev niet van Speculaas! Anders konden we dit echte Sinterklaasweer niet trotseren!

Hoor de wind waait door de bomen
Hier in huis zelfs waait de wind
Zou de goede Sint wel komen
Nu hij het weer zo vreselijk vindt
Nu hij het weer zo vreselijk vindt
Ja hij komt door donk're nachten
Op zijn paardje o zo snel
Als hij wist hoe wij op hem wachten
Ja gewis dan kwam hij wel
Ja gewis dan kwam hij wel



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown