Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, november 30, 2007

Ben je helemaal beglitterd!

Wel als je mij tegenkomt

Ik ben zo blij met de komende trends van deze winter! Het leuke aan mijn werk is dat ik dagelijks leuke persberichten binnenkrijg met daarin de nieuwe make-up trends en vaak zit er dan ook een proefverpakking bij. En ik ben blij. Heel blij. Want de glitters voeren de boventoon!

Subtiele, mooie poederdoosjes met daarin parelmoerglans en zilverwitte glittertjes geven een prachtig glanseffect deze winter! Metallic glans voor oogschaduw en eyeliners. Lipgloss, lippenbalsems en lipsticks met glitters. Nagellak, uiteraard ook met glitters... Ja, Berry mag niet klagen. Want mijn al zo uitgebreide make-up collectie is nu wederom aangevuld met nieuwe glitterende producten.

Nu hou ik altijd al van glitters, dus het maakt mij niet zoveel uit of het nu in de mode is of niet, ik draag het toch wel. Maar het is wel leuk als het een keer veelvuldig verkrijgbaar is!

En weet je wat zo leuk is? Ook de trends van de komende zomer laten overal subtiele glittertjes zien... Dus, ja, ik ben het komende jaar ook weer helemaal

Cool Flash Generators at BLINGCHEESE.COM


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown