Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, april 14, 2007

Zomer in de stad

En blaren op mijn voeten

Jawel! De zon scheen vandaag alsof het Juni was! Zo midden April is het ook wel pure verwennerij om zonder jas, met korte mouwen en een driekwart broek over de Utrechtse grachten te slenteren.

Jammer dat mijn voeten ineens niet meer gewend zijn aan mijn Scholl-zomerschoenen en ik bij de DA moest stoppen om even wat blaarpleisters en Party Feet inlegzooltjes in te slaan om mijn voetjes een beetje te kunnen verzorgen de rest van de dag. En... ook gelukkig... ik had een paar teenslippers bij de hand, net voor het geval dat.

Het geval wilde namelijk dat ik halverwege de dag van schoenen moest wisselen. Maar ach, dat mocht de pret - ik heb tenslotte een Horrorclix toernooi gewonnen - zeker niet drukken.

Het was gewoon heerlijk vandaag. En daar heb ik wel een paar zere voetjes voor over. Alhoewel... even van de bank naar de koelkast voor een waterraket is dan wel weer even wat lastiger.

Auw! ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown