Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, april 16, 2007

Gesignaleerd

Wilde Berry

Na het Horror- en Heroclix toernooi van afgelopen zaterdag, bood C. mij een kauwgompje aan. Ik hoefde niet en de reactie die volgde was zoiets als in de trant van: maar je naam staat erop. Maar bij nadere inspectie ging het om de smaak Wild Cherry. C. gokte liever op een wilde kers dan op een wilde Berry...

Hmm. Hoewel Wilde Berries soms heel leuk kunnen zijn, denk ik dat hij wel gelijk had. Maar vandaag toen ik in de supermarkt op zoek was naar een lekker sapje kwam ik wel een wilde variant van mij tegen.

Dus C. Pas maar op als je dit drankje bij je in de buurt hebt - of wanneer ik het gedronken heb - je weet nooit welk effect dat heeft! ;-)



Alhoewel... het mag dan een wilde ik zijn, het is wel extra dubbelfriSSS... ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown