Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, februari 04, 2006

Laaaaaaaaaaaang weekend

Afgelopen donderdag is het tweede nummer van 'mijn' tijdschrift naar de drukker gegaan, en daarom besloot ik dat diezelfde dag nog om 13.00 uur mijn weekend in zou gaan.

Donderdagmiddag lekker even naar de stad geweest, nieuwe oorbelletjes gekocht (flip-flopslippers, laat die zomer maar komen), daarna nog een paar kleine boodschapjes gedaan, zoals het halen van 7 watts lampjes voor mijn schemerlampje en een nieuwe pyjama. Nog even naar de Hallfords geweest voor nieuwe autolampjes - Keevs achterlicht is stuk - maar die hadden ze niet - Kevertjes komen niet in hun autolampjes boek voor - dus ga ik W. maar eens bellen aankomende maandag. Donderdagavond was een van mijn ooms jarig, zijn oudste dochter - mijn nichtje dus - komt eind van de maand drie daagjes stage bij mij lopen, dus heb ik lekker met haar zitten kletsen over school en mijn werk enzo. En daarna was het al weer vrijdag.

Bovendien kon ik mijn nieuwe digitale camera goed uittesten! Zie voor een voorbeeldje Berries Bug ~ 2 op Cookie Report. Uiteraard een beetje bewerkt met photoshop...

Vrijdag wilde ik van alles doen, maar voelde me wat moe en heb lekker de nieuwe tv uitgeprobeerd met een computerspelletje. Ik ben 's morgens even bij oma geweest en daarna heb ik boodschapjes gedaan, met Ploon een appelgebakkie gegeten en daarna dus lekker zitten gamen, met Bas en Mol geknuffeld en een beetje zitten mailen.

Vandaag ben ik vanmorgen boodschappen wezen doen. Eventjes tulpen en droppies wezen halen in de stad, daarna met mijn broer, schoonzusje en de kleine weer naar huis gegaan. Ben ik met een potje Mario Party 7 ingemaakt - al ging ik ook wel heel erg goed met alle sterren die ik gepikt en gekocht had ;-) - en lekker Idols gekeken.

En... offcourse gestemd op Harm en Angelique. Mijn twee favorieten! Gelukkig zitten beide kandidaten er nog in. Ik denk ook dankzij papa en mij...

En nu heb ik nog twee hele dagen tegoed! Morgen speelt Utrecht uit, dus ik ga het even volgen via Teletekst of Radio M, en anders kijk ik wel weer eens naar Talpa. Maar dan wel als we weer zo stunten als vorige week.

Dan blijft maandag nog over. Lekker saxofonen en 's avonds niet alleen les, maar ook nog sax4tet. Ik heb er zin in!

Helaas zal dan dinsdag weer een nieuwe werkweek beginnen. Maar ik heb dan wel een heel lekker lang weekend gehad!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown