Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, december 16, 2005

Vermoeide pootjes

Het is alweer een hele tijd geleden geweest voor mij dat ik voor het laatst met mijn grote broer een UkiUkimarkt heb gedaan (zie ook Henks UkiUki pagina voor meer details).

Het was hartstikke gezellig en leuk om alle Ukies weer eens in je handen te houden. Ik heb alles gefotografeerd, dus binnenkort iedere woensdag weer op zijn site allerlei leuke, grappige en lieve Ukies om te bekijken - en wellicht te bestellen.

We hebben de hele dag gezellig zitten kletsen, bij de buren rondgekeken en natuurlijk lekker gegeten. Maar aan het einde van de dag hadden we het toch we gehad. Het was immers koopavond en het begon stilletjes aan steeds een graadje kouder te worden.

Dus het was een aanslag op den pootjes die nu tintelen van het lange staan. Maar dat hoort erbij en mag de pret niet drukken. Morgen kan ik niet mee, maar zondag ben ik wederom van de partij!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown