Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, juli 08, 2005

Aah haaaaaaa, lalalalalaaaa

Star Trek thema

Wie de eerste Star Trek serie kent, kent ook de tune. Iedereen kon en kan het meezingen, het veel te hoge en meegezongen 'aah haa hahahaaaah' ging iedereen toen en nu goed af. Wat we allemaal niet wisten (ik ook niet) en ik pasgeleden tijdens het surfen naar websites over Star Trek achterkwam is het volgende. Het 'aah haa...' hoort vervangen te worden door tekst! Jawel. Gene Roddenberry himself (de vader van Star Trek) had een echte songtekst geschreven. De bladmuziek heb ik inmiddels gedownload en getransponeerd voor saxofoon, dus in plaats van 'aah haa' speel ik de noten en lees ik de volgende tekst:

Beyond the rim of starlight
My love is wand'ring in starflight
I know he'll find in star-clustered reaches
Love strange, love a starwoman teaches
I know his journey ends never
His Star Trek will go on forever
But tell him while he wanders his starry sea
Remember
Remember me


Op Trekkieguy.com vind je ook nog allemaal andere leuke dingen over Star Trek TOS.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown