Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, juli 10, 2005

Knabbelende knagers

Beverratjes



Op 20 juni liep ik met mijn vriendin en ex-collegaatje (ze is een en dezelfde) door Dierentuin Amersfoort. Ik heb al eerder foto's van het ezeltje en de tijgerin geplaatst (zie hiervoor het fotoalbum hiernaast). Nu is het de beurt aan de beverratjes. Deze schattige, stinkende diertjes kregen precies toen wij langs liepen gevoerd. En al die peren, wortels, appeltjes en slablaadjes leverden een zeer kleurrijke foto op!

Wat erg leuk was, was het wat chagrijnige gedrag van de diertjes wanneer een ander een worteltje zou willen stelen van de ander. Al die kauwende kaakjes kun je helaas niet vastleggen op een foto... maar je kunt ze er wel redelijk bij denken, nietwaar?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown