Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, juni 02, 2005

Zoop

Wie van jullie Keevie & Ik lezers kijkt er wel eens naar de soap Zoop? Het gaat over acht rangers die een opleiding volgen tot dierenverzorger in Ouwehands Dierenpark te Rhenen. En wie gaat er vandaag figureren in Zoop? Nee helaas niet ik, maar mijn broer wel. Aangezien hij al in een aantal reclames en films heeft mogen figureren (zoals Wilhelmina, OffScreen, ING bank, Pearle, Dossier: Gesloten) is dit natuurlijk weer leuk om te doen. En voor mij is het ook leuk... want nu heb ik nog een reden om Zoop te kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown