Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, juni 14, 2005

Scrapbook

Sinds vorig jaar ben ik begonnen met Scrapbooken om mijn mooiste foto's op een bijzondere wijze te presenteren. Met bedeltjes, lintjes, knopen, lijstjes en dergelijke op mooi voor bedrukt papier komen mijn dolfinarium foto's helemaal tot leven. Mijn laatste twee pagina's bestaan uit een baby Raisa met hoe ze nu is (een jaar later) en een baby D-Loth-La op dezelfde wijze. Ik heb voor beide pagina's een soort bedelarmbandje met hun namen erop geregen. En het is zeer goed gelukt, al zeg ik het natuurlijk wel zelf. Misschien maak ik er nog eens een foto van om het te laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown