Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, juni 05, 2005

Mario Party 6

Gisteren hebben we Mario Party 6 gespeeld! Hartstikke leuk weer om met Yoshi over het speelbord te wandelen, geld te winnen of juist schandalig te verliezen. Sterren voor anders neuzen wegpikken en duelleren met het gevaar een ster te verliezen. Of heel veel geld. Minispelletjes spelen, gekke dingen vinden en verrassingsbolletjes gebruiken om andere spelers het leven zuur te maken.

En weet je wat het leukste was? Bij het eerste potje won mijn broer, wat hij meestal doet. Maar het tweede potje kreeg hij alleen sterren op het einde (bonussterren)... en weet je wie er won? Ik! En dat terwijl ik bijna altijd verlies. Best leuk, Mario Party 6!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown