Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, juni 13, 2005

Keevie & Ik

Keevies kont

Je ziet de metamorfose shows aan de lopende band op tv. En niet alleen voor mensen, ook voor auto's. Op MTV kun je kijken naar Pimp My Ride waar een aantal thugs de meest oude auto's omtoveren tot prachtige gadgetauto's. Op Veronica heb je het programma De Grote Beurt waar twee auto's worden ge-pimp-ed. De een is wel altijd spectaculairder dan de andere moet ik zeggen.

Zou ik met Keevie aan zo'n programma willen meedoen? Nee. Want nu heb ik tenminste zijn metamorfose zelf in de hand. Vandaag is hij naar de garage waar hij een nieuwe kont gaat krijgen. Zonder X-Zibit die met een vliegenmepper op de neus gaat slaan en zegt bad bug.

Ik ben heel benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown