Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, juni 24, 2005

Gevecht in de ruimte

Star Wars

Okay, wie mij een beetje kent zou zeggen dat ik hierboven een typefout heb gemaakt en Star Trek bedoel. Dat zou kunnen, maar niet in dit geval! Ik ben gisteren namelijk met mijn broer naar de derde aflevering van Star Wars geweest. Jaja, ik weet nu waarom Anakin Darth Vader wordt en als jij wilt weten waarom en je hebt de film niet gezien, zou ik zeggen: ga!

Pluspunten: er wordt veel gevochten en weinig gekletst, waardoor het iets minder Shakespearian aandoet, Yoda gaat weer vechten en Ewan McGregor zet weer een goede Obi-Wan Kenobi neer. Bovendien maken we kennis met Chewbacca! Veel actie (onder andere met vliegtuigjes in de openingsscène waar je dus écht lijkt mee te vliegen) en het is niet te zien dat de meeste robots niet echt zijn maar geanimeerd (zoals R2). En er zit een hele mooie montagesequentie in... maar waar die over gaat, ga ik niet verklappen.

Minpunten: soms zijn de gevechten met de lichtzwaarden zo fel dat er niet goed te zien is wat er nu allemaal gebeurd. Maar dat is dan het enige.

Dus wat let je nog. Sta op en ga naar de bioscoop voor een middag of avond vol goeie actie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown