Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, juni 15, 2005

Mario Sunshine

Hiehie! Ahum... jaja ik ben aan de Nintendo! En wel met Mario Sunshine.

Het verhaal is heel simpel: Mario wordt vals beschuldigd van vandalisme want alles op het vakantie eiland Delfino is besmeurd met vieze verf. Hij krijgt een taakstraf opgelegd en moet nu het hele eiland schoonmaken. Zo gezegd zo gedaan... met behulp van de eilandbewoners, Toad en Princess Peach (deze geven aanwijzingen) rent het loodgietertje over het eiland met een watertank op zijn rug (deze geeft ook aanwijzingen, hetzij nuttiger dan die van de rest). En zo moet hij van hot naar her en alles schoonspuiten. Als je een level goed uitspeelt ontvang je een Shine Sprite. Wanneer je deze allemaal hebt verzameld, gaat de zon weer schijnen op Delfino Plaza.



Okay. Het verhaal is dus simpel. Maar het is niet makkelijk om het te spelen. Vooral niet voor zo'n platformspel-leek als ik. Zo doe ik er minstens vijf keer langer over dan mijn broer die het spel allang heeft uitgespeeld. Gelukkig kon hij mij gisteren met een paar zenuwslopende levels helpen. Ik zit met smart te wachten op het moment dat ik een Yoshi kan kiezen in het spel (maar dan moet ik eerst nog wat andere dingetjes doen...). In ieder geval vind ik het leuk om te spelen. Maar ben wel heel erg benieuwd of ik het helemaal tot een goed einde ga brengen... Ik vraag mijn broer wel of hij nog eens komt helpen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown